Funlus toteutti Google Ads – Mainonnan tehostaminen (jatkotaso) -etäkoulutuksen eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille. Koulutus oli jatkoa Google Ads -tehotyöpajalle.
Google Ads –jatkotason koulutuksessa mennään syvemmälle Googlen mainosalustaan. Koulutuksessa saat keinoja parantaa hakusanamainonnan tuloksellisuutta ja pääset perehtymään videomainonnan tekemiseen Googlen alustalla.
Koulutuksessa syvennetään Google Ads -mainonnan osaamista käytännön harjoitusten avulla. Ennakkotehtävän avulla saat palautetta tehdystä hakusanamainonnan kampanjasta ja lisää keinoja parantaa mainonnan tehoa Googlessa. Koulutuksen aikana tehdään uudelleenmainonnan kampanja ja videomainonnan kampanja.
Koulutuksen sisältö:
- Aiemman kampanjan rakenteen, avainsanojen, osuvuuspisteiden ja tulosten tarkistus
- Muutokset kampanjan tehostamiseksi; avainsanojen karsiminen, tarjousstrategiat ja mainoksen ja laskeutumissivun sisältö
- Uudelleenmainonnan avulla tehoa tuloksiin: kampanjan tekeminen
- Kampanjoiden tavoitteiden mittaaminen Google Analyticsilla ja attribuutiomallin hyödyntäminen asiakkaan ostopolun selvittämiseksi
- Eri tavat tehdä videomainontaa Googlessa
- Tarjolla olevat kohdennusvaihtoehdot
- Videomainonnan kampanjan tekeminen
- Videomainonnassa onnistuminen ja tulosten arviointi
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Google Ads – Mainonnan tehostaminen (jatkotaso) - Etäkoulutus
Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat 2.0 -hanke
Toimiala: Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa
Ajankohta: 24.5.2023
Yhteyshenkilö: Elina Silvennoinen
Referenssin laajuus: 1 pv