Funlus toteutti Valloita vaikuttajamarkkinoinnilla -etäkoulutuksen Pohjois-Savolaisille pk-yrittäjille ja heidän henkilöstölleen.

Ihmiset käyttävät sosiaalisen median kanavissa yhä enemmän aikaa. Sosiaalisessa mediassa voit valita sinua kiinnostavat kanavat seurattavaksi yleisen massaviestinnän sijaan. Tämän päivän mielipidevaikuttajat ovatkin usein sosiaalisen median vaikuttajia. Vaikuttajamarkkinoinnissa mainostaja hyödyntää vaikuttajien omaa yleisöä kaupallisen yhteistyön kautta.

Tässä koulutuksessa tutustuttiin vaikuttajamarkkinointiin ja sen hyödyntämismahdollisuuksiin yritystoiminnassa. Kaupalliset yhteistyöt ovat yleistyneet markkinoinnin keinoina ja sosiaalisen median rooli kasvanut yritysten mediabudjeteissa. Valloita yleisöt puolellesi vaikuttajien avulla.

Koulutukset sisältö:
  • Mitä vaikuttajamarkkinointi on?
  • Miksi vaikuttajamarkkinointia käytetään?
  • Mistä löydän yritykselleni vaikuttajia?
  • Miten valitsen sopivat vaikuttajat?
  • Millaisia yhteistyömalleja vaikuttajien kanssa voi tehdä?
  • Miten yhteistyöstä pitää ilmoittaa?
Tavoitteet:
  • Saat ideoita kaupallisiin yhteistyöprojekteihin
  • Opit valitsemaan sinulle sopivia vaikuttajia
  • Saat perustietoa vaikuttajien kanssa sopimisesta
  • Opit mittaamaan vaikuttajamarkkinoinnin tehoa
  • Tiedät kaupallisen yhteistyön merkitsemissäännöt

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Valloita vaikuttajamarkkinoinnilla (digistarttaja) - Etäkoulutus

Asiakas: Savon yrittäjät / Yrityksen Osaajat Menestyvät -hanke

Toimiala: Elinkeinoelämän ja työnantajajärjestöjen toiminta (94110)

Ajankohta: 22.11.2022

Yhteyshenkilö: Reetta Simpanen

Referenssin laajuus: 1 pv

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.