1 moduuli: Miten suunnittelen ja johdan markkinointia? (4.2-.18.2)
Ensimmäisessä moduulissa otetaan suunnitelmallisempi ote markkinointiin ja laaditaan markkinoinnin vuosikello ja päivitetään markkinointisuunnitelmaa. Ajankohtainen markkinointi liitetään kohderyhmän käyttäytymiseen ja toimenpiteet suunnitellaan sen mukaan. Lisäksi puhutaan myös positiivisen brändin rakentamisesta.
2 moduuli: Miten autan asiakasta ostamaan? (18.2-4.3)
Kun markkinoinnin viesti on kirkas, siirrytään parantamaan asiakaskokemusta siihen suuntaan. Moduuli sisältää tehtäviä asiakaskohtaamisten kuin verkkosivujen ja sosiaalisen median läsnäolon kehittämiseen.
3 moduuli: Miten mittaan markkinointia? (4.3-15.3)
Kolmannessa moduulissa keskitytään mittareiden asettamiseen ja työkaluihin niiden seurantaa varten. Näin saadaan tietoa onnistumisesta niin laadullisesti kuin määrällisesti.
KURSSIN OPPIMISTAVOITTEET:
Osallistujat markkinoinnin suunnittelun ja johtamisen perusteet. Osallistujat ymmärtävät asiakaskokemukseen vaikuttavat keskeiset tekijät ja niiden merkityksen. Osallistujat osaavat asettaa markkinoinnille mittareita ja seurata niiden toteutumista.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: SOPIEN - verkkokoulutus: Välittävä markkinointi SoTe-alalla 2
Asiakas: Sopien hanke
Toimiala: Muut palvelut liike-elämälle (82990)
Ajankohta: 4.2.2019 - 15.3.2019
Yhteyshenkilö: Matti Ylönen
Referenssin laajuus: