Funlus toteutti osana Sopien 2.0 Kiihdyttämö -hanketta somemarkkinoinnin koulutuksen 21 osallistujalle.
Miten käytän sosiaalisen median työkaluja tehokkaasti? Miten yhdistän Instagramin ja Facebookin? Miten tuon sosiaalisen median osaksi verkkosivuja? Miten luon mainoksia? Ideat hukassa?
Koulutuksessa tutustuttiin sosiaalisen median keskeisiin työkaluihin. Koulutuksen käytyäsi osaat luoda suunnitelmallista, kiinnostavaa taktista sisältöä sosiaalisen median kanaviin. Kurssilla laadittiin yhdessä sosiaalisen median strategia ja sisältösuunnitelma helpottamaan kanavien ylläpitoa. Lisäksi otettiin haltuun sosiaalisen median automaatiotyökaluja (mm. Buffer) ja tutustuttiin somesisältöjen tuotantoon Canvalla. Kurssin käynyt osaa myös hyödyntää sosiaalisen median analytiikkaa liiketoiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen.
Koulutuksen rakenne
- Sosiaalisen median strategia
- Sisältösuunnitelma
- Sosiaalisen median työkalut.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Somemarkkinointi - Etäkoulutus
Asiakas: Navitas Kehitys Oy
Toimiala: Muualla luokittelemattomat rahoituspalvelut (pl. vakuutus- ja eläkevakuutustoiminta)
Ajankohta: 1.2.2022 & 15.2.2022 & 22.2.2022
Yhteyshenkilö: Jaana Tiitinen
Referenssin laajuus: 3 pv