Toimitimme Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:lle option Digitaalisen mainonnan verkkokurssin jatkosparraukset organisaatiokohtaisesti. Sparrauksiin oli käytettävissä 62 tuntia yhteensä ja se jaettiin organisaatiokohtaisesti hankkeen osallistujien käyttöön.
Sparrauksiin osallistui Arvo-hankkeesta seitsemän yritystä. Kokoontumisia oli yhdestä neljään kertaa riippuen osallistujasta. Keskimäärin tapaamisia oli 3 kertaa ja yleisin tapaamismäärä oli 4 kertaa. Organisaatiot varasivat tapaamiset heille sopivana ajankohtana varauskalenterista. Järjestelmä lähetti automaattisesti varausvahvistuksen ja Teams-kokouslinkin. Osallistujat pystyivät myös siirtämään ja perumaan tapaamisen, mikäli heille tuli este. Tapaamiset ajoittuivat huhtikuusta heinäkuulle 2023. Sparraajana toimi Markus Aho Funlus Oy:stä.
Asiakkaan suositus:
”Olen erittäin tyytyväinen ja kiitollinen siitä, miten konsultti “otti ohjat käsiinsä” ja vei tilanteita tuloksellisesti eteenpäin vaikka aikataulu meistä johtuen oli tiukka ja vastassa aloitteleva markkinoinnin toteuttaja. Kaikesta tästä huolimatta konsultoija sai paljon hyödyllistä meille aikaan, isot kiitokset siitä.” Minna Tuunanen, FysioSatama
Sparrausten: NPS 100
Lue lisää tuloksista:
Projektin tiedot
Referenssin nimi: ARVO-hanke Markkinoinnin sparraukset organisaatiokohtaisesti
Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Toimiala:
Ajankohta: 04-07/2023
Yhteyshenkilö: Mira Häyrinen
Referenssin laajuus: 4 kk