Jälkimarkkinoinnin Pro
Monella yrityksellä panostetaan uusasiakashankintaan jälkimarkkinoinnin kustannuksella. Uusia asiakkaita tarvitaan luonnollisesti myös kasvuun, mutta usein helpoin ja edullisin keino kasvattaa myyntiä on hyödyntää olemassa olevia asiakkaita. Tässä koulutuksessa tutustaan keinoihin kasvattaa myyntiä ja asiakastyytyväisyyttä jälkimarkkinoinnin avulla.
Asiakkuuksien ylläpito vaatii työtä, johon palveluiden automaatiolla on myös annettavaa. Tutustumme siihen, miten esimerkiksi automaatiolla voimme ilahduttaa asiakkaita ja muistaa esimerkiksi merkkipäivinä tai nimipäivinä ilman lisähenkilöiden palkkaamista. Aiheina on myös tietosuoja-asetuksen asettamat reunaehdot jälkimarkkinoinnin toteutukseen eri kanavissa (digi / perinteinen).
KURSSIN TAVOITTEET JA HYÖDYT:
– Suunnittelet yrityksellesi asiakkaiden ”automaattisen” ilahduttamisprosessin vaihe vaiheelta (Serendipity Management), joka toimii myynnin ja markkinoinnin tukena.
– Saat vinkkejä jälkimarkkinoinnin hyödyntämiseen eri kanavissa.
– Tunnet tietosuoja-asetuksen keskeisiä reunaehtoja jälkimarkkinoille.
– Parannat asiakaskokemusta jälkimarkkinoinnin keinoin.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Jälkimarkkinoinnin pro
Asiakas:
Toimiala: Elinkeinoelämän ja työnantajajärjestöjen toiminta (94110)
Ajankohta: 12. toukokuuta 2021, klo 16.00-19.30
Yhteyshenkilö: Niko Knuutinen
Referenssin laajuus: 4 x 0,5pv