Funlus toteutti Google Ads Maksimitulokset – Opi uusi kampanjatyylisi -etäkoulutuksen.
Älykkäät (Smart) Google Shopping -kampanjat päivittyvät heinä-syyskuussa 2022 uuteen kampanjatyyppiin (performance max). Mistä on kyse?
Kuluttajat käyttävät yhä useampia asiointikanavia tänä päivänä. Googlen tekemän tutkimuksen mukaan useammassa yrityksen kanavassa vierailleiden kuluttajien keskiostos on suurempi kuin vain yhdessä kanavassa vierailleiden käyttäjien. Tavoittamalla useamman kanavan kautta voi lisätä myynnin keskiostosta.
Googlen uusi kampanjatyyppi Maksimitulokset (performance max) on kehitetty tätä tavoitetta varten. Se tarjoaa monipuolisen kattavuuden ja helpon hallinnan. Mainokset löytyvät yhden kampanjan alla ja pitää kokonaisuuden yhtenäisenä eri kanavissa. Maksimitulokset-kampanjatyypillä saat mainoksesi näkymään laajasti esimerkiksi YouTubessa, Discover-syötteessä, hakuverkostossa ja Gmailissa. Googlen tekoäly optimoi mainoksien näyttämistä automaattisesti tulosseurannan avulla, joten säästät aikaa.
Koulutus sopii monikanavaisesta näkyvyydestä kiinnostuneille, jotka haluavat säästää aikaa ja luottavat mitattavaan mainontaan. Kiireisille oiva kampanjamuoto, joka minimoi ylläpitotyön. Tässä koulutuksessa saat perusteet Maksimitulokset (performance max) -kampanjatyypistä. Opit suunnittelemaan ja rakentamaan kampanjan Google Adsiin.
Koulutuksen sisältö:
- Siirtyminen Älykkäistä Maksimitulokset-kampanjatyyppiin
- Maksimitulokset kampanjatyypin erityispiirteet
- Kampanjan rakentaminen, suunnittelu ja hallinta
- Tulosseuranta.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Google Ads Maksimitulokset - Opi uusi kampanjatyyppi - Etäkoulutus
Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat 2.0 -hanke
Toimiala: Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa
Ajankohta: 18.8.2022
Yhteyshenkilö: Laura Rautio
Referenssin laajuus: 1 pv