Funlus toteutti osana Sopien 2.0 Kiihdyttämö -hanketta digimarkkinoinnin koulutuksen 22 osallistujalle.
Miten johdan yritykseni markkinointia? Miten saan parhaan hyödyn markkinoinnin kumppaneista? Tarvitsenko mainostoimistoa?
Millaiset ovat toimivat verkkosivut? Teenkö itse vai ostanko palveluna? Miten uudistan verkkosivut?
Tämän koulutuksen jälkeen osallistuja
- tuntee strategisen markkinoinnin periaatteet
- osaa kilpailuttaa ja vertailla mainostoimistopalveluita
- tuntee alan hinnoittelu ja yhteistyömallit
- tuntee verkkosivujen kehityksen keskeisiä työkaluja
- osaa hyödyntää markkinoinnin analytiikkaa liiketoiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen
- tuntee mittaamisen osa-alueet ja tietosuojavaatimukset
- oppii linkittämään verkkosivut palvelemaan liiketoiminnan strategisia tavoitteita.
Koulutuksen rakenne:
- Markkinoinnin strateginen johtaminen ja mainostoimistoyhteistyö
- Verkkosivujen kehittäminen
- Markkinoinnin analytiikka.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Digimarkkinointi - Etäkoulutus
Asiakas: Navitas Kehitys Oy
Toimiala: Muualla luokittelemattomat rahoituspalvelut (pl. vakuutus- ja eläkevakuutustoiminta)
Ajankohta: 1.2.2022 & 15.2.2022 & 22.2.2022
Yhteyshenkilö: Jaana Tiitinen
Referenssin laajuus: 3 pv