Asiakaspalautteen PRO
Ota haltuun palautteen keräämisen kaikki tarvittavat (ilmais-)työkalut askel askeleelta
Tässä koulutuksessa otamme harppauksen eteenpäin asiakaspalautteen keräämisessä ja hyödyntämisessä. Opit laatimaan houkuttelevat ja loogiset tutkimuskysymykset, jolla mittaat palvelun laadun eri osa-alueita. Rakennat toimivan asiakaspalvelukyselyn esimerkiksi Google Forms -työkalulla. Keräät oikeita asiakaspalautteita laaditulla lomakkeella. Analysoit kerättyä dataa ja saat kokonaiskuvan mikä toimii ja missä voisi vielä parantaa.
TÄSSÄ KOULUTUKSESSA:
– Suunnittelet houkuttelevan asiakaspalautelomakkeen ilmaisohjelmilla
– Saat vinkkejä tutkimuskysymysten valintaan
– Opit mittaamaan palvelun laatua ja analysoimaan kerättyä dataa
– Koulutuksessä käytettyjä työkaluja voit käyttää jatkossa systemaattisen asiakaspalautteen keräämiseen
Koulutus sopii yrittäjille, toimihenkilöille ja asiakaspalvelusta vastaaville. Esitietovaatimuksena vähintään perus atk-taidot. Koulutuksessa on käytössä verkko-oppimisympäristössä Moodlessa jaettava materiaali. Välitehtävät ja tavoitteet asetetaan opiskelijakohtaisesti kokoontumisten välillä. Osallistujille tarjotaan myös mahdollisuus vuorovaikutteiseen oppimiseen käyttämällä tarkoitukseen sopivia sovelluksia.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Asiakaspalautteen PRO
Asiakas:
Toimiala:
Ajankohta: 18.2.2021 klo 16.00-19.30 (4 x 3,5 h)
Yhteyshenkilö: Mia Hakulinen
Referenssin laajuus: 4 x 0,5pv