Käyttötukeen kuuluu yleiset tukitoimenpiteet, kuten esim. sähköpostiasetukset, sähköpostin salasanan nollaaminen, wordpress käyttöopastus/materiaali ja häiriöhallinta. Käyttöpalvelun tarkoitus on varmistaa, että asiakkaamme saa kerralla nopeat WordPress-kotisivut, toimivat sähköpostiosoitteet ja osaavan käyttötuen. WordPress-julkaisujärjestelmä vaatii säännöllistä ohjelmiston päivittämistä mm. tietoturvauhkien välttämiseksi, siksi olemme sisällyttäneet nämä käyttöpalvelun hintaan. Lisäksi otamme asiakkaidemme sivuista säännölliset varmuuskopiot, jotta tietosi pysyvät tallessa. Kaikki käyttöpalvelut sisältävät laadukkaan webhotellin suomalaisilla palvelimilla, jolla varmistetaan sivuston nopea toimivuus. Lisäksi saat käyttöön oman domain-osoitteen (fi,com,net) ja sähköpostipalvelun (IMAP,POP3). Käyttötukisopimukseen kuuluu myös uuden välittäjämallin mukakainen verrkotunnushallinta (Lisätietoa uudistuksesta).
Palvelutaso (SLA) vaihtelee valitun käyttöpalvelun mukaan. Basic-tasolla käytössäsi on sähköpostituki arkipäivisin. Basic Plus sisältää sähköpostituen lisäksi puhelintuen arkipäivisin ja Pro sisältää puhelintuen lisäksi priorisoidun vastausajan (SLA 1 arkipäivässä) arkisin ja on laajennettavissa lisämaksusta myös hätätyöksi viikonloppuisin / juhlapyhinä.
Muutostöiden tekeminen sivustolle on hinnaston/sopimuksen mukaan erillisveloitettavaa palvelua (esim. asiakkaan puolesta sisällön syöttäminen sivustolle, ulkoasun muuttaminen, lomakkeen lisäys yms.) eikä sisälly käyttötukeen.