Verkkokoulutus – Lisää tulosta parantamalla asiakaskokemusta verkkosivulla

Tervetuloa mukaan oppimaan miten verkkosivujasi voidaan kehittää tuottamaan parempaa tulosta. Verkkosivut ovat nykyään tärkeä osa yrityksen liiketoimintaa osana asiakkaan ostoprosessia. Kilpailu on kuitenkin verkkopuolella kiristynyt ja erottautuminen on entistä vaikeampaa. Miten voin vastata kiristyvään kilpailuun verkkosivuillani? Kurssilla keskitytään parantamaan asiakaskokemusta verkkosivuillasi / verkkokaupassasi. Opit ymmärtämään mitä kävijät tekevät verkkosivullasi ja miten heille voi tuottaa arvoa. Koko koulutuksen sisältö muotoillaan osallistujien tarpeiden ja lähtötason mukaiseksi.

KURSSIN TAVOITTEET:
Osallistujat ymmärtävät verkkosivujen asiakaskokemukseen vaikuttavat keskeiset tekijät ja niiden merkityksen verkkosivuilla tehtäviin tilauksiin / yhteydenottoihin. Käytännön harjoitusten avulla kehitetään omien verkkosivujen asiakaskokemusta tuottamaan parempaa tulosta ja tuomaan asiakkaille arvoa. Kaikki työkalut, jota kurssin aikana otetaan käyttöön ovat maksuttomia käyttää. Kurssilla teet käytännön harjoitustyönä oman verkkosivuston kehittämissuunnitelman.

KUINKA PALJON AIKAA VAADITAAN VERKKOKURSSIIN?
Parhaan hyödyn verkkokurssilta saat kun vierailet oppimisympäristössä päivittäin noin 30 min verran. Jos et
joku päivä pääse käymään oppimisympäristössä niin voit vierailla seuraavina päivinä pidempään. Tehtävät
etenevät loogisessa järjestyksessä ja niitä voit tehdä myös omaan tahtiin.

KOULUTUKSEN KONKREETTISIA HYÖTYJÄ:
– Kehittämistehtävät tehdään suoraan omille verkkosivuille
– Saat asiantuntijan palautteen oppimistehtäviin
– Konkreettisten vinkkien avulla opit parantamaan tulosprosenttia verkkopalvelussasi
– Opit ymmärtämään mitä kävijät tekevät verkkosivuillasi
– Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnallesi
– Saat työkaluja asiakaskokemuksen mittaamiseen verkkosivuilla

KURSSIN KESKEISET SISÄLLÖT:
Asiakaskokemuksen määrittely ja merkitys
o Asiakaskokemuksen käsite
o Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun erot

Asiakaskokemus verkossa
o Käyttäjälähtöinen verkkosivu
o Arvontuotanto verkkosivuilla
o Millainen on hyvä myyntisivu?
o Mikä merkitys päätelaitteella on asiakaskokemukseen?

Miten asiakaskokemusta voi mitata verkossa?
o Analytiikka verkkosivujen kehitystyön apuna
o Hakukoneoptimoinnin merkitys asiakaskokemukseen
o Sokeiden pisteiden näkeminen verkkosivulla

Kehittämissuunnitelma
o Millainen asiakaskokemus minun sivuillani on?
o Tuleeko minun ottaa huomioon erityisryhmät verkkosivuillani?
o Ketkä käyttävät verkkosivuani?
o Miten voin tuottaa arvoa asiakkailleni verkkosivuillani?
o Miten voin helpottaa asiakkaan yhteydenottoa/tilaamista/ostamista verkkosivullani?
o Mittareiden valitseminen ja asettaminen

Työkalujen käyttöönotto ja analysointi
o Google Webmasters Tools, Google Analytics, Hotjar

Projektin tiedot

Referenssin nimi: Verkkokoulutus - Lisää tulosta parantamalla asiakaskokemusta verkkosivulla

Asiakas: Yritys oppii ja menestyy (YOM) -hanke, Savon Yrittäjät

Toimiala:

Ajankohta: 5.9-30.9.2016

Yhteyshenkilö:

Referenssin laajuus:

Projektin tyyppi:

Kategoriat:

Kommentit

Ota yhteyttä asiantuntijaamme

Markus Aho.
Markus Aho
Yrittäjä, ammatillinen opettaja
050 585 6005
markus.aho[at]funlus.fi

Kiinnostuitko?

Voit pyytää tarjousta erilaisiin projekteihin. Ota yhteyttä niin keskustellaan mahdollisuuksista lisää.