Verkkokurssi: Palvelumuotoilu verkossa
Verkkokurssilla tutustutaan palvelumuotoilun menetelmien hyödyntämiseen verkossa. Palvelupolku ja sen analysointi: missä kohti verkkosivuilla / asiakkaasi ostoprosessissa on kipupisteitä. Palvelumuotoilulla selvitetään esim. asiakkailta / muilta sidosryhmiltä kehitysideoita nettisivuille ja ottaa heidät mukaan kehitystyöhön. Verkkokurssilla tehdään yhdessä keskustelupainotteisia tehtäviä ja tutustutaan asiakaskokemuksen muodostumiseen erikanavien kosketuspisteissä.
Kurssilla voit ottaa harjoitustyön aiheeksi esimerkiksi omien verkkosivujen sisällöllisen kehittämisen tai uudistamisen käyttäjälähtöisemmäksi. Kurssin antia voit hyödyntää myös muissa kanavissa.
Koko koulutuksen sisältö muotoillaan osallistujien tarpeiden ja lähtötason mukaiseksi.
KURSSIN TAVOITTEET:
Tutustua vaikuttavamman viestinnän suunnitteluun ja tekemiseen verkossa palvelumuotoilun menetelmiä hyödyntäen.
KURSSIN KESKEISET AIHEET
– Palvelumuotoilu ja palvelupolku
– Asiakaskokemus ja kosketuspisteet
KOULUTUKSEN ANTIA
– Opit suunnittelemaan vaikuttavampaa sisältöä verkkoon
– Saat ammattilaisten menetelmiä ohjatusti käyttöösi
– Käytännön tekemistä kotisivuillesi tai muuhun valitsemaasi kohteeseen
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Verkkokurssi: Palvelumuotoilu verkossa
Asiakas: Yritys oppii ja menestyy (YOM) -hanke, Savon Yrittäjät
Toimiala:
Ajankohta: 13.3.- 12.4.2018
Yhteyshenkilö: Matti Ylönen
Referenssin laajuus: