Funlus toteutti Google Ads – Hakusanamainonnan tehotyöpaja -etäkoulutuksen eteläsavolaisille pk-yrityksille ja yksinyrittäjille.
Osallistuvat yritykset hyödynsivät digitalisaation mahdollisuuksia jo jollain tasolla, mutta halusivat sekä kehittää omaan osaamistaan entisestään että toteuttaa hakusanamainontaa yrityksessään, ja saada siitä enemmän liiketoiminnallista hyötyä.
Koulutuksen tavoitteita:
- Osaat kohdistaa mainonnan osuvasti sijainnin, kielen, päätelaitteen ja avainsanojen mukaan.
- Osaat rakentaa kampanjan, luoda mainosryhmiä ja osuvia mainoksia parhaiden käytäntöjen mukaan.
- Tunnistat keskeiset laatupisteisiin vaikuttavat tekijät ja miten ne vaikuttavat kampanjan kustannuksiin.
- Osaat käyttää Googlen työkaluja avainsanojen kartoitukseen, suunnitteluun ja arvioida niiden tehokkuutta.
- Osaat tulkita mainosraportteja ja tehdä johtopäätöksiä optimointia varten niiden pohjalta.
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Google Ads – Hakusanamainonnan tehotyöpaja - Etäkoulutus
Asiakas: Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy / Digiportaat 2.0 -hanke
Toimiala: Korkea-asteen koulutus yliopistoissa ja ammattikorkeakouluissa
Ajankohta: 9.11.2022 & 16.11.2022
Yhteyshenkilö: Laura Rautio
Referenssin laajuus: 2 pv