Funlus toteutti Valloita vaikuttajamarkkinoinnilla -etäkoulutuksen Pohjois-Savolaisille pk-yrittäjille ja heidän henkilöstölleen.
Ihmiset käyttävät sosiaalisen median kanavissa yhä enemmän aikaa. Sosiaalisessa mediassa voit valita sinua kiinnostavat kanavat seurattavaksi yleisen massaviestinnän sijaan. Tämän päivän mielipidevaikuttajat ovatkin usein sosiaalisen median vaikuttajia. Vaikuttajamarkkinoinnissa mainostaja hyödyntää vaikuttajien omaa yleisöä kaupallisen yhteistyön kautta.
Tässä koulutuksessa tutustuttiin vaikuttajamarkkinointiin ja sen hyödyntämismahdollisuuksiin yritystoiminnassa. Kaupalliset yhteistyöt ovat yleistyneet markkinoinnin keinoina ja sosiaalisen median rooli kasvanut yritysten mediabudjeteissa. Valloita yleisöt puolellesi vaikuttajien avulla.
- Mitä vaikuttajamarkkinointi on?
- Miksi vaikuttajamarkkinointia käytetään?
- Mistä löydän yritykselleni vaikuttajia?
- Miten valitsen sopivat vaikuttajat?
- Millaisia yhteistyömalleja vaikuttajien kanssa voi tehdä?
- Miten yhteistyöstä pitää ilmoittaa?
- Saat ideoita kaupallisiin yhteistyöprojekteihin
- Opit valitsemaan sinulle sopivia vaikuttajia
- Saat perustietoa vaikuttajien kanssa sopimisesta
- Opit mittaamaan vaikuttajamarkkinoinnin tehoa
- Tiedät kaupallisen yhteistyön merkitsemissäännöt
Projektin tiedot
Referenssin nimi: Valloita vaikuttajamarkkinoinnilla (digistarttaja) - Etäkoulutus
Asiakas: Savon yrittäjät / Yrityksen Osaajat Menestyvät -hanke
Toimiala: Elinkeinoelämän ja työnantajajärjestöjen toiminta (94110)
Ajankohta: 22.11.2022
Yhteyshenkilö: Reetta Simpanen
Referenssin laajuus: 1 pv